Uitbreiding van ons team: kent u uw contactpersoon?
De voorbije jaren is Primoris gegroeid op talrijke vlakken. Bij de start van het lab hadden we voornamelijk Belgische klanten, maar de focus op onze klantenservice hebben geleid tot een duidelijke internationale groei.
We willen echter steeds onze ondersteuning verbeteren voor al onze klanten en we hechten daarbij groot belang aan een persoonlijke aanpak. Daarom hebben we een aparte marktmanager aangesteld voor klanten buiten Europa.
Vanaf nu is Hugo van Usen het eerste aanspreekpunt voor het merendeel van deze internationale klanten. Hugo was vroeger het aanspreekpunt voor onze Nederlandse klanten en heeft een belangrijke rol gespeeld in de groei en ondersteuning van ons klantenbestand in Europa.
In Nederland wordt Hugo vervangen door het nieuwste lid van het Primoris-team, nl. Stef Desserjer. Hij is de nieuwe marktmanager voor Nederland.
Meer dan ooit is betrouwbaarheid onze prioriteit. Met bovenstaande wijziging in onze organisatie, willen we u onze toewijding tonen om de best mogelijke ondersteuning te bieden en om een betrouwbare partner te zijn in uw zoektocht naar voedselveiligheid.
Foto rechts (van links naar rechts):
Customer care team
Ons customer care team blijft uiteraard eveneens te uwer beschikking om u meertalig pre- en postanalyse-advies te geven over wetgeving, staaltransport en –opvolging, …
|
van links naar rechts:
Jessica, Jelena, Delfien en Karla
|
T: 0032(0)9 330 10 10
|
@: customercare.be@primoris-lab.com
|
Ons customer careteam is bereikbaar van 8u tot 17u15 op weekdagen.
In dringende gevallen, zijn we op weekdagen ook bereikbaar buiten de kantooruren tot 21u00 en op zaterdag tussen 15u00 en 19u00.
|
|